Jag önskar det vi hade fanns


Jag lägger om. Skiter i att skriva om mitt liv. Jag skriver om alla tankar istället, det känns mer som jag.

Ni vet hur det är när man vill känna? Men man känner inget! Man e helt tom, precis som om man e kännslokall och inget kan visa. Man vänder ut och in på sej själv men bli inte klok för det.
Man testar igen men nej, inget! Det är då man inser att man kanske ska lägga det på en rimmlig nivå istället. Men samtidigt vill man inte det. Knas, men thats it!
Jag drar till Umeå på fredag, och sen på söndag ner till Götet. Känns bra. Kommer kännas konstigt.
Allt blir nytt igen. Inget är som det var, men det är väl någonting bra? Eller hur?!

Saknar mina vänner, mina riktiga vänner. Alla som faktiskt bryr sej och är ärliga. Mina hjärtan<3

Jag tror att tiden hemma har varit nyttig. Fått se allt från lite avstånd. Fått se att det kan lösa sej om man vill att det ska lösa sej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0