Magen vill inte vara med..


Dock är det mitt fel. Åt grädde fastän jag inte borde.
Är huvudet dumt då får kroppen lida. Middagen vart god ändå. Och sen vart det lite födelsedags fika som jag och syrran bakade i helgen.

Farmor kom och åt med oss och på torsdag ska hon opereras så jag ska vara med och köra henne.
Passar bra för då hinner jag springa på stan lite medas hon ligger på operationsbordet.

Lyssnade på en låt idag när jag var ute och skottade snö men kan inte hitta igen den. Det var nån mening där som stämmde in på mej till 100%, men bara för att jag vill höra det igen så hittar jag den inte.

Jaja, imorrn då? Hehe ja du, ska upp med tuppen och köra mamma till jobbet som vanligt, hem och koka sej gröt och sen blire väl lite tv och duschen som gäller, men är det väder imorrn så blir det nog en liten promenad tror jag. Måste ändå ut och skotta så då kan man juh gå lite med.



Saknar det där...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0