Lunch med farmor


Nu har jag varit hos farmor och lunchat med henne. Käkade soppa och vitlöksbröd. MUMMA!
Jag kan känna igen mej i farmor ibland, vi tänker så lika. och om man kollar på kort när hon var som jag e nu så e vi rätt lika.
Och imorrn bär det av till Luleå och gå lite på stan och sen hämta farmor på sjukhuset eftersom hon ska operera handen. Så jag ska vara sjuktaxi imorrn.
Känns skönt att ha nått att göra på dagarna. Så idag vart d lunchen och skotta snö. Pappa blir så gramse om man inte tar bort snön när dte kommer ny. Fråga inte varför men så äre.
Och man vill inte bli osams med pappa när man e pappas flicka.

Jo fick min klocka fixad igår med. Så nu kan man ha koll på tiden även om man glömmer mobilen, om man nu kommerihåg att tapå sej klockan då.



Där har ni min klocka med. Rktigt nice. Fick av mamma i julkapp.

Lånade mammas Mp3 spelare när jag skottade innan och hittade massa gammla goa låtar. Tror dock att min syrra har haft den för det var mer hennes stil på låtarna.







Riktigt fin e den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0