Fingrarna glöder


Känns som om jag har lite att taigen här i bloggen.
Har egentligen inget vettigt att skriva men va fan. Ja jo om nån har ett jobb liggandes så kan juh hojta!
Jag är sökande av jobb, iof e sökande av mycke nu men man kan inte få allt på samma gång och jag vill inte göra någon lessen bara för att heller.
Fast det e så att jag har inge kännslor kvar, det är inte där det sitter, det sitter mer i att kunna lita på någon igen och våga släppa nån in på livet igen.
Jag trodde juh att jag hade koll på läget men så var det juh inte, och det kan juh hända igen och den smärtan vill jag inte ha igen. Kan lika göra bli överkörd av en buss.
Det skulle vara mildare faktiskt!

Dagen middag då? blir kyckling i nån form. Har haft lite olika förslag men kyckling blir det!
Och när ska snön sluta falla? När ska sommaren komma?
Livet är fullt med frågor!

Kommer kanske mer uppdatering senare ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0