Sova är tydligt överskattat


Jag kan bara inte sova själv, vad är problemet? Jag kan inte bara slappna av och somna utan måste ligga och vrida mej tills jag blir smått galen.
Kroppen får ingen ro, som om man har innre stress men vad har jag att stressa över. Jag är lugn som person och fattar inte vad som är fel!

Somnade 4 i morse, fattar ni, 4?! WTF!!??!?!
Upp 10  och sen iväg till stan. Trött som ett djur nu men inte fan kommer jag somna ikväll för det!

När jag sv hos Henrik och sen hos Danel sov jag som en stock. Vaknade utvilad och somnade fort efter att man lagt huvudet på kudden. Men nu?!?!?! NÄ!
Jag bara totalt hatar det!

Kan ngen bara komma och klappa mej på huvudet och sitta här tills jag somnat så jag får sova???
Känns så himmla kass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0