Lite borta


Tillbaka igen efetr ett längre uppehåll.

Jag vet inte riktgt hur jag ska tolka vissa saker? Ni vet, nån säger nått, man ser munnen rör sej, men du hör inget. Du hör en röst i huvudet som snackar om hur mycket du har att göra och försöker komma på lösningar på problemen. Ni har säkert uppleft samma som jag.

Jag vet inte vart jag står i livet. Eller ja jo jag står juh här. Men sen då? Mitt såkallade liv?
Jag vet inte asså, svårt det där. Ni vet skaffa ungar, hitta hus, skaffa sej ett vuxet liv. Varför ska man skynda med det för?
Man har väl tid att vara vuxen sen? Och dör jag nu imorrn så missar jag nog inget ändå.
Jag sa att jag skulle ha barn när jag var 22. Jag här GLAD för att det jick över.

Jag är singel, lever mitt "liv" och så kommer det vara ett tag nu.
Vet inte men känns som om alla har så brottom. Det råder nån SKYNDA, SKYNDA HYSTERI över allt.

Säjjer bara en sak: ORKA!



Mmmm jag tog hål i läppen för att testa nått nytt. Gillas det inte av er så fuck it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0