Nya tag!

Livet förändras och det ska vi hylla, men när livet förändras och man inte vill vara med längre så ska man börja fundera på att jobba upp sej lite.

Stora saker har hänt i mitt liv senaste, jag fick sluta jobbet, lämmna underbara Göteborg och flytta hem till mina föräldrar. Ni som känner mej vet varför och jag tänker inte skriva ut någon anledning här. Vi kan nöjja oss med ordet kärleksproblem så fattar alla.

Har även en mycke nära vän som precis som jag fått sitt hjärta krossat på ganska samma sätt som jag, och jag kan inte säga mer än att jag VERKLIGEN förstår dej och vill inget hellre än att hjälpa dej men 150 mil bort så kan jag bara bidra med telefonhjälp.
Som han sa :"Nu vet jag hur det är när tårarna tar slut."
Och ja det vet jag med, när man vill gråta, kroppen vill gråta men det kommer inga tårar, man orkar inte och kan inte mera. Har man fått sitt hjärta krossat, utslitet och hoppat på, så vet man vllken kännsla jag pratar om.

Men nog om sorg, jag skaffade ny blogg för att gå vidare, för att få någonting att fokusera på nu när läget är som det blev. Musiken har vart en stor räddning för mej nu senaste tiden. Lyssna på nya och gammla låtar och låta hjärnan vila.
Sen måste jag tacka en gammal men ändå nyfunnen vän som lättade upp mitt liv en natten mot igår. Känndes så hmmla skönt att prata med någon som inte alls hade med nått i mitt gammla liv att göra egentligen utan bara har funnits där men vi har aldrig haft stabil kontakt. Hoppas det blir ändring på det nu snarast.

Helgen som har varit då??
Jooo, städat, fixat och etablerat mej hemma. Bott hemma en vecka nu. känns udda men men det är sånnt man ska genomgå. Och kommihåg, ALLT har en mening.




Kommentarer
Postat av: karin

vad roligt att du bloggar igen :) varför heter du esom? :O kram !

2009-11-23 @ 11:16:05
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Sauron

Kul att du bloggar. Kan vara skönt att skriva av sig. Om du vill kan jag göra hjälpa dig med nån kul design. Typ en ändra bild överst eller ändra färger. Vad som helst. =) Puss och kram

2009-11-23 @ 12:48:38
URL: http://aranel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0