Haha, livet..vad är meningen?

Legat på soffan 90% av dagen och funderat på vad meningen i mitt liv kan vara nu när det vart såhär. Antar och hoppas att jag ska få förverkliga och uppleva det jag vill göra, men vad vill jag då?

Resa, har inte råd. Plugga, vet inte vad. Jobba, bara sätta sej och söka och hoppas på det bästa. Flytta igen, måste ha en anledning att flytta någonstans bara. Tex ett jobb eller för att plugga.
Jaja, sånnt osm löser sej med tiden hoppas jag på.

Imorrn blir det stan med Kärin om inte hon får jobba. Ska blir riktigt skönt att komma ut och se nått annat än väggarna i huset. Köpa lite klappar och mysa lite med fika och sånt.

Näää ska ta och gå ner och kolla lite tv och grejja. Återkommer med mera fakta sen.

Puss å Kram skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0