Sorry...

Haha, kan inte skylla på att jag haft fullt upp men kan skylla på att jag inte orkat blogga alls.

Men nu testar vi igen!
Hännt sen sist då? Jag har klippt och färgat håret som ni ser på bilden här på sidan, Jag har umgåtts med vänner och bekanta en hel del, hunnit flänga till Piteå och Luleå i olika ärenden, tex juklapps handling och läkar besök.

Annars så händer det inte så mycke på mina dagar. Jag söker nått jobb och funderar på livet. Känner lite stress över hela situationen men det e juh ingen brådska heller direkt. Men ändå!

Har iaf kommit så långt att jag ar ett två mål, eller ah tre.
  • Fixa ett jobb i tex Luleå.
  • Fixa en lägenhet i Götet.
  • Fixa ett jobb i Götet.
Kanske ser baklänges ut för er som inte pratat med mej om detta men det är en plan som kan funka om man bara vill. Och vill det VILL jag.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Göteborg låter alldeles utmärkt tycker jag^^

Måste bara säga att du är så grymt jävla fin.

Riktigt söt.

Ha en bra dag!

2009-12-15 @ 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0